poniedziałek, 20 stycznia 2014

Trójkąt - zawieszka

       Witam Was Kochani! Dziś prezentuję zawieszkę w kształcie dużego trójkąta. Jest ona wykonana ściegiem peyote, z koralików Toho Treasure. To mój pierwszy tak duży trójkąt  (5,5 cm boki + 0,5 cm uszko). Jego wzór jest stosunkowo prosty, geometryczny, autorski (choć całkowicie  nie dam sobie za  to ręki uciąć, bo nie jest  skomplikowany i może ktoś, gdzieś, kiedyś...) Ale póki co, ja  nic o tym nie wiem. W każdym bądź razie, przeglądając przepastne zasoby Internetu, nigdzie nie natknęłam się na tak owy. I jeśli chodzi o wzory, to przypuszczam, że taka niepewna sytuacja zdarzy mi się jeszcze nie raz. 
    A choć jestem  bardzo zadowolona z mojego trójkąta,  to przyznam, że mój ,,pierworodny" nie jest wolny od drobnych niedoskonałości.  Zatem zostaje ze mną:)




 Materiały: TOHO Treasure  Opaque-Lustered White, TOHO Treasure  Bronze,
TOHO Treasure Matte - Color Iris Brown

***
***

10 komentarzy:

  1. o wow...przecudna!!!Nie wiem co więcej napisać;)))Rób więcej takich wzorków;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny geometryczny wzór,piękna zawieszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójkąt jest prześliczny! Piękny, delikatny wzorek rozrysowałaś. I ja nie widzę żadnych niedoskonałości. Dla mnie jest po prostu idealny. Czekam na kolejne:) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi czytać Wasze komentarze, dzięki Dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity i jaka precyzja. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło. Pozdrawiam również:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za przyłączenie się do akcji :) Wpadłam do Ciebie i pomyślałam, że może miałabyś ochotę dokonać małej wymianki, w której ja zaprojektowałabym i wykonała dla Ciebie baner i sygnaturę na bloga w zamian za twoje cudowne sztyfciki-trójkąciki. :) Daj znać czy masz ochotę na taką wymiankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem całkowicie za:) W sprawie wymianki napiszę maila. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta zawieszka! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Asiu:) Również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)