wtorek, 30 kwietnia 2013

Beaded balls czyli kulki - odsłona pierwsza:)

    Dziś u mnie coś zupełnie nowego - beaded ballsy - czyli kuleczki oplecione koralikami Toho. Przyznam, że odkąd nauczyłam się je solidnie oplatać (bo pierwsze próby nie były zbyt  rewelacyjne :D), koralikuję jak szalona. Wypróbowuję różne wzory i sprawia mi to wielką przyjemność. Wbrew pozorom, najtrudniejsze okazały się dla mnie kulki jednokolorowe, ale i  z  nimi  sobie poradziłam.
    A oto efekt mojej najnowszej pracy - kulkowa bransoletka -  opleciona koralikami Toho 11/0, w kolorach lata (wg palety barw ,,czterech pór roku"), mianowicie: mój ukochany Silver Lined Lt Amethyst, Silver Lined Tanzanite,  Silver Lined Cobalt,  Ceylon Innocent Pink,  Opaque - Frosted Periwinkle,  Trans - Rainbow Balerina Pink. Opawa w kolorze miedzi. 
  

 Do bransoletki użyłam białych, plastikowych kulek 12 mm oraz cienkiej  żyłki. Kulki oplotłam ściegiem peyote - 19 rzędów - (połówki nie wychodziły mi zbyt ładnie).

W mojej bransoletce  jednokolorowe kuleczki  przeplatają się ze wzorzystymi. Wzorki różne. Bransoletka zapinana na karabińczyk.

***
  Kuleczki okazały się bardzo wdzięcznym materiałem i zapewne jeszcze nie raz będą tematem moich prac:) 


***
 ***

5 komentarzy:

  1. bardzo ładna zresztą jak wszystkie inne pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://rekodzielaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Z zaproszenia skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie błękitnych kulek z miedzią :). Ja też nie wiem co te kulki w sobie mają, ale strasznie wciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę, że się nauczyłaś! Kulki prezentują się świetnie, uwielbiam niebieski kolor ;) Moje próby w ogóle kulek nie przypominały, robiłam z połówek i nie wychodziło zszywanie... Byłabym wdzięczna za jakiś tutek na oplatanie od razu w całości, myślę że chyba lepiej by mi wyszły ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)