sobota, 29 czerwca 2013

a'la kratka Burberry

Witam serdecznie! Dziś zaprezentuję bransoletkę koralikowo - szydełkową  a'la  kratka Burberry. Wykonana jest ona z koralików Toho 8/0 - białych, czarnych, czerwonych oraz beżowych, na 7 koralików w rzędzie. I choć zestaw kolorystyczny raczej nie zachwyca ( przynajmniej na początku),  to  muszę przyznać, że na  ręce wygląda bardzo wytwornie i stylowo. Doskonale sprawdza się w połączeniu z klasycznymi, eleganckimi żakietami.

Należy zaznaczyć, że schemat  zaczerpnięty z bogatej kolekcji Mariam Mahapetyan -   jest jedynie wariacją na temat motywu, który w oryginale wygląda tak:


Wzór kratki stworzony został w roku 1856,  w Wielkiej Brytanii, przez Thomasa Burberry'ego - założyciela tak słynnej dziś marki. Chcących zapoznać się bardziej szczegółowo  z jej  ciekawą historią, odsyłam tu.

***
Miłego dnia:)
***
***

6 komentarzy:

  1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda elegancko i wytwornie:)Zerknęłam na schemat ale dla mnie magia,raz wzięłam szydełko i chciałam spróbować wypleść bransoletkę na szydełku ,ale skończyło sie na nerwach chyba na samą siebie ,bo cóż winne były koraliki czy szydełko:)Drugiej próby nie podjęłam ,ale....Pozdrawiam Cię serdecznie miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe słowa. A schemat rzeczywiście do najprostszych nie należy - trzeba się bardzo skupić, żeby się nie pomylić. Ja nawlekałam koraliki po sekwencji i robiłam sobie małe przerwy. Ala jak już nawlekłam, to potem poszło jak z płatka;)
    A co się tyczy samej techniki, to nie wolno się zniechęcać. Nie poddawaj się Bożenko! Z czasem się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cierpliwość przy robieniu trójkącików, kulek i innych takich :) dzięki też za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię u siebie i dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)