piątek, 3 listopada 2017

Rodzina caterpillar

Dzień dobry!
Dziś w roli głównej, dawno u mnie  nie widziane 
bransoletki gąsieniczki - z angielska zwane caterpillar.



Całkiem niedawno okazało się, że w swoich zbiorach mam tylko jedną gąsieniczkę:(
Postanowiłam więc to zmienić, a efekt jest widoczny poniżej.


Pierwsza z rodziny to gąsieniczka trzykolorowa, ze szlaczkiem w środku.
Wykonana na 9, z TR 11/0.
Po bokach Magatamy - jedna strona czarnych, druga białych.
Na odwrocie środek bransoletki jednokolorowy. 
Oprawa czarna. Wzór w schematach.
 


Druga - to zielona gąsieniczka, wykonana także z TR 11/0, 
na 10 - kwiat na jednobarwnym tle.
Oprawa  w kolorze mosiądzu.
Wzór w schematach.




 Trzecia  - to gąsieniczka na 9, w kropeczki, z TR 11/0.
 Dodatkowo przyozdobiona w koronki z Magatam i TT. 
Po obu stronach dodane filigrany.
Oprawa w kolorze miedzi.


Mam nadzieję, że "rodzinka" Wam się spodoba.
Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
Pozdrawiam ciepło i serdecznie.
***
***

2 komentarze:

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)