środa, 22 maja 2013

Wyróżnienie:)))

Jakiś czas temu otrzymałam bardzo miłe wyróżnienie od  Asi 
z blogu 
 za które bardzo dziękuję, tym bardziej, że Asia to bardzo ciepła i kreatywna osoba:))))
a Jej blog pełen jest kolorów i pomysłów:)


 A oto zasady wyróżnienia -  każdy nominowany Bloger powinien: 


1. Podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu


2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu


3. Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie


4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na wyróżnienie.



I  tu małe wyjaśnienie: 
Pierwsze trzy zasady spełniam z radością.  
A co do  czwartej... Tym razem nie nominuję nikogo. Niech moje komentarze stanowią  najlepsze  wyróżnienie:)
a oto 7 faktów o mnie:
-  zawsze i wciąż wzrusza mnie piękno przyrody
- zwierzęta są  szczególnie bliskie memu sercu
- w człowieku i w sztuce  podziwiam wszystko co art
- z zapałem rozwijam swoje artystyczne pasje, uczę się nowych technik, tworzę
-pielęgniarka oraz pedagog z wykształcenia, powołania i zamiłowania -  jak twierdzą niektórzy,  z wrodzonym zacięciem psychologicznym
- słucham artystów - oni zawsze mają coś ważnego do przekazania
-  wierzę, że wszystkie odpowiedzi są w nas i wokół nas - a marzenia są po to,  by je spełniać 

Pozdrawiam ciepło:)

***
Serdecznie witam nowe obserwatorki
*** 
***


1 komentarz:

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)