poniedziałek, 3 listopada 2014

Podziękowanie

Kochani, z przyjemnością informuję, że moje zmagania z komputerem i blogiem zostały opanowane. Serdecznie dziękuję Wam za pomoc, zainteresowanie i życzliwość, a także za cierpliwość i wyrozumiałość. Wszystkie posty są już uzupełnione, a  fotki wklejone. Pragnę jednak zaznaczyć, że przymusowy ,,lifting" bloga wywołał pewne zmiany. Niektóre fotki w postach różnią się jakością od poprzednich - dotyczy to głównie tych, które, z przyczyn technicznych, musiałam odzyskiwać z bogatych zasobów Internetu;) Są one zwykle mniejsze i lekko nieostre. W niektórych postach są też i takie, które wykonałam na nowo. Małej korekcie uległa także redakcja niektórych postów (mam nadzieję, że na lepsze:) Stali bywalcy mojego bloga będą wiedzieć, o które posty chodzi i mam nadzieję, że będą zadowoleni. Pozostałych zachęcam do lektury, częstych odwiedzin i obszernych komentarzy. Pozdrawiam  serdecznie i ciepło:)

***
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)