sobota, 20 grudnia 2014

Florystyka - szyszka w roli głównej

Witajcie Kochani!
Dziś w moich  bożonarodzeniowych pracach główną rolę dostała 
Pani Szyszka.
W tym roku, zamiast dużej choinki, cieszyć oczy i duszę będą małe, poręczne ozdoby  w srebrnym kolorze (to chyba  wpływ tak modnego dziś, stylu skandynawskiego;) oraz stroiki - z szyszkami właśnie.
 Przyznam, że są one  bardzo wdzięcznym i plastycznym materiałem. Same w sobie są piękne i rzeczywiście nie potrzebują wiele.

A oto efekt moich wariacji na temat.




Tu w stroiku  wykorzystałam bombeczki  koralikowe,
 które zrobiłam wcześniej ( pisałam o nich tu i tu).


 
Pozdrawiam świątecznie:)
***
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)