poniedziałek, 1 grudnia 2014

Karteczki świąteczne - motyw : choinka

Witajcie Kochani!
Dziś pokażę Wam moje świąteczne karteczki, które przygotowuję co roku dla rodziny i znajomych.
Zwykle robię je w biegu, na ostatnią chwilę, . 
W tym roku postanowiłam wykonać je trochę wcześniej, aby spokojnie cyknąć fotki i pokazać na blogu.
Moje karteczki  wykonane są z kolorowego kartonu, który sama przycinam, wedle potrzeb.
Jako ozdoby służą mi wstążki, sznureczki, tasiemki, guziczki, koraliki, rafia, elementy z bibuły, tiul, itp.
Niekiedy używam także kolorowego papieru wykonanego samodzielnie (pisałam o tym tu).
W tym roku postanowiłam się trochę ,,pobawić" srebrnym sprayem, przez co karteczki zyskały miękką, zimową poświatę, która tak cudownie odbija  blask światła...
Motywem prac stała się choinka.

A oto moje karteczki:)








Trzymajcie się ciepło:)

***
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)