niedziela, 14 maja 2017

Moja coroczna wędrówka - fotorelacja 2017

Witajcie!
Dziś mam dla Was fotograficzną relację 
z mojej corocznej, sentymentalnej wędrówki . 
Ci z Was, którzy śledzą bloga, wiedzą o czym mówię.
 Gościom przypomnę, że jest to jednodniowa, mała podróż 
w strony mojego dzieciństwa.
Zapraszam:)

Niezapomunajki to są kwiatki z bajki,
rosną ...w małym przydrożnym zagajniku :)


Wdzięczne białe żonkile.


Horyzont.


 Przestrzeń.


Konary - nieustannie zachwyca mnie
 ich cudowny rysunek. 
Z bliska drzewo robi niesamowite wrażenie. 


Z oddali widoczny zamglony zarys kościoła w M. 


Łąki, pola...


Stojąca woda w rowie.


Podmokłe, wiosenne pole.


Majowa brzezina.



Pozdrawiam:)

***
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)