sobota, 20 maja 2017

Origami i stara broszka

Cześć!
 Dziś pokażę Wam kilka składanek origami,
które wykonuję z moimi dzieciaczkami w szkole.
Zajęcia cieszą się dużym zainteresowaniem,
choć składanie papieru nie jest wcale takie łatwe.


Wymaga ono dokładności, kreatywności i wyczucia przestrzennego.  
Ale dzieci zmagają się dzielnie z materią, a potem cudownie się bawią.
Aż serce rośnie:)


 A tu moja "stara" broszka, którą postanowiłam nieco odmienić,
i pomarańczowe koraliki zamieniłam na niebieskie i zielone.
Te dwa kolory ostatnio "chodzą" za mną i już myślę nad projektami 
właśnie w takich barwach.



Na dziś to wszystko.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

***
***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)