sobota, 6 maja 2017

Srebrne składaczki lekkie jak wiosna

Witajcie Kochani!
Długo mnie nie było na blogu, co było podyktowane
 nowymi obowiązkami zawodowymi 
oraz nie najlepszym stanem mojego zdrowia. 
Ale powoli wszystko wraca do normy i mam nadzieję, 
że będzie mnie tu więcej:)
Na początek skromnie, acz uważam, że elegancko i z klasą.
Dziś mam dla Was składaczki, które zrobiłam ze srebrnych szpilek i rureczek 
oraz prawdziwych białych i czerwonych korali,
 białych perełek słodkowodnych, a także 
kostek i kulek lawy wulkanicznej, w pastelowych kolorach.




Nieczęsto robię składaczki, a do wykonania tych 
natchnęły mnie majowe słonko i wiosenne kolory wokół.
" Dyndałki" będą w sam raz na coraz cieplejsze, lekkie i pachnące dni.

Pozdrawiam:)

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podobają Ci się moje prace, pozostaw po sobie ślad, w postaci komentarza. To dla mnie najlepsze wyróżnienie. Pozdrawiam:)